6 grudnia – rusza zgłaszanie projektów w ramach budżetu partycypacyjnego!
Każdy członek społeczności akademickiej może zgłosić maksymalnie jeden projekt:
- pracownicy WUM i doktoranci będący jednocześnie pracownikami WUM w kategorii „Projekty pracownicze”,
- studenci oraz doktoranci Szkoły Doktorskiej niebędący jednocześnie pracownikami WUM w kategorii „Projekty studenckie”.
Projekty powinny być możliwe do wykonania w ciągu jednego roku, nie przekraczać określonej łącznej kwoty budżetu na dany rok poza tym uwzględniać kryterium gospodarności.
Aby wypełnić formularz zgłoszeniowy w wybranej kategorii należy wejść w zakładkę „Zgłaszanie projektów”.
Do formularza należy dołączyć:
- listę poparcia projektu (podpisaną przez co najmniej 10 osób z WUM);
- excel z szacunkowymi kosztami projektu.
W formularzu należy zaznaczyć "tak" w przypadku:
- zgody na przetwarzanie danych osobowych (RODO);
- zgody na wykorzystanie projektu dla celów budżetu partycypacyjnego (w tym zgodę na nieodpłatną publikację).
W przypadku zaznaczenia opcji "nie" możliwość dalszego wypełniania formularza zostanie zablokowana.
Wszystkie dodatkowe informacje znajdują się w zakładce „Zgłaszanie projektów” oraz w zakładce „Regulamin”.
Po 19 grudnia formularze zostaną zamknięte. Od 30 grudnia rozpocznie się weryfikacja formalna i merytoryczna projektów.